Onze Back to School campagne biedt 15% korting op geselecteerde artikelen!
Plus: gratis verzending wereldwijd op alles in onze webshop bij aankoop van 3 artikelen of meer.
Beide aanbiedingen lopen van 11 tot 31 augustus.
Gratis verzending wordt automatisch toegepast wanneer je 3 artikelen of meer toevoegt aan je winkelwagen.
Veelgestelde vragen
Hoelang duurt de Back to School korting?
De korting is geldig op geselecteerde artikelen vanaf 11 augustus 10:00 tot en met 31 augustus, zowel in onze winkels als in onze webshop.
Is de korting ook in de winkel geldig?
Ja, de korting is ook in onze winkels geldig.
Geldt de gratis verzending voor alle producten in de webshop?
De gratis verzending geldt voor alle producten in de webshop - dus ook de items die niet onder de Back to School korting vallen.
Werkt de korting in combinatie met andere kortingscodes?
Het is mogelijk om de Back to School korting te combineren met onze nieuwsbriefkorting.
Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, kan ik deze samen laten verzenden?
Alle orders worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. We kunnen helaas geen orders samenvoegen.
Ik ben een artikel vergeten te bestellen. Kan ik dit nog toevoegen aan mijn geplaatste order?
Sorry, we kunnen geen artikelen toevoegen zodra je bestelling is bevestigd. We adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen worden zo spoedig mogelijk verzonden. Je ontvangt automatisch een email met de track & trace informatie zodra je bestelling is verzonden.
Kan ik mijn korting-items retourneren?
Ja, dat kan. Hiervoor gelden de standaard retourregels: retourneren binnen 14 dagen, met aankoopbewijs, mits de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en de labels nog bevestigd zijn. Je kunt de artikelen retourneren in de winkel of per post. Raadpleeg onze reguliere FAQ voor meer informatie over retourneren.
Let op: dit is niet hetzelfde als ruilen. Lees verder voor ons ruilbeleid.
Kan ik mijn items ruilen?
Ruilen is uitsluitend mogelijk in onze winkels binnen 14 dagen, met aankoopbewijs, mits de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en de labels nog bevestigd zijn.
Het is niet mogelijk om artikelen per post te ruilen. Wil je een ander artikel ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling en retourneer het originele artikel aan ons. Let op: bij sale-artikelen vervalt de korting na retournering.
Worden uitverkochte items aangevuld?
Nee, uitverkochte voorraad wordt niet aangevuld. Op = op!
Kan ik mijn online giftcard gebruiken voor een online order?
Ja, je kunt je cadeaubon gebruiken om een bestelling met sale-artikelen te betalen. Voer de cadeauboncode in bij het afrekenen. Als je je bestelling retourneert, ontvang je het bedrag op een nieuwe cadeaubon.
Kan ik mijn fysieke giftcard gebruiken voor een online order?
Nee, het is niet mogelijk om een fysieke cadeaubon te gebruiken voor een online aankoop. Fysieke cadeaubonnen zijn uitsluitend te gebruiken in één van onze SUSAN BIJL-winkels.
Ik kan geen order plaatsten!
Ervaar je andere problemen bij het plaatsen van je online order? Informeer ons via support@susanbijl.nl met eventueel een screenshot/foto van het probleem, samen met je naam, telefoonnummer, en eventueel ordernummer.
Niet gevonden wat je zocht? Bekijk onze volledige FAQ.