Vacature - Administratief Medewerker Sales (24 à 32 uur)
De vacature
Houd jij van organiseren, wereldwijd klantcontact onderhouden en werken in een creatieve omgeving? Dan is de functie communicatie- en administratief medewerker op onze sales afdeling misschien wel wat voor jou.
Als rechterhand van de Sales Manager ben je verantwoordelijk voor het digitaal aanmaken van nieuwe producten, het aanleveren van samples bij de agenten, monitor je de B2B website en ben je het aanspreekpunt voor alle wholesale after-sales. Je werkt nauw samen met de Junior Warehouse Manager en de Finance Manager voor het verwerken van bestellingen en de betalingen daarvan.
Wat zoeken we?
Een enthousiaste, uitvoerende kracht die over de volgende kwaliteiten beschikt:
- Je neemt initiatief en kan zelfstandig werken
- Je bent sociaal en werkt graag samen
- Je hebt affiniteit met ons merk
- Je bent goed met computersystemen en Excel
- Je bent goed in plannen en vooruit werken
- Je bent communicatief, georganiseerd en nauwkeurig
- Je hebt HBO werk- en denkniveau en bent 3 tot 4 dagen per week beschikbaar
Over SUSAN BIJL
SUSAN BIJL ontwerpt, produceert en verkoopt kleurrijke producten voor dagelijks gebruik. Weloverwogen en bedachtzaam ontworpen, duurzaam geproduceerd voor een extra lange levensduur. We bedienen vanuit ons kantoor en magazijn de hele wereld en beheersen de gehele keten, van design en sample atelier tot aan verkoop en distributie.
Wat bieden we?
- Een uitdagende en verantwoordelijke baan
- Betrokken, enthousiaste en ervaren collega’s
- Een ruime, lichte, dynamische werkplek in Rotterdam Kralingen
- Gezonde lunch
- Medewerkerskorting op de SUSAN BIJL collectie
- Een marktconform salaris en pensioenregeling
Interesse?
Email je motivatiebrief en CV naar vacature@susanbijl.nl
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld