Kingsday FAQ

English version below. 

In het kort

- 40% korting geldt alleen op geselecteerde artikelen
- de korting is alleen op 27 april 2022 én alleen online geldig
- onze winkels en het kantoor zijn 27 april gesloten
- retouren binnen 14 dagen
- ruilen niet mogelijk, terugbrengen wel 
- pick up alleen op de Oostzeedijk 108
- vanaf donderdag worden orders verwerkt

 

Support en bereikbaarheid

Wij zijn op Koningsdag niet bereikbaar. Onze winkels en het kantoor zijn gesloten. We zijn vanaf donderdag weer bereikbaar voor dringende vragen.

Je vindt het antwoord op de meest gestelde vragen in deze FAQ, maar wanneer je vraag er niet tussen staat kan je een e-mail sturen naar support@susanbijl.nl. Vanaf donderdag zijn we weer aanwezig om deze e-mails te beantwoorden.

 

Wanneer is de sale?

Eén hele dag, van 00.00 - 23.59 uur op 27 april 2022.

De sale is alleen geldig op www.susanbijl.nl.

 

Is mijn bestelling klaar om dezelfde dag opgehaald te worden?

Nee, op Koningsdag zijn onze winkels en ons kantoor gesloten en zullen wij geen bestellingen verwerken. Vanaf donderdag gaan wij voor je aan de slag en doen wij ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Het kan iets langer duren dan je van ons gewend bent, dus wij vragen een beetje geduld. Je ontvangt automatisch een email over de status van je bestelling zodra deze is verwerkt.

 

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, kan ik deze samen laten verzenden?

Nee, we verwerken orders op volgorde van binnenkomst. We kunnen geen orders samenvoegen.

 

Kan ik mijn bestelling ophalen bij de Mauritsweg in plaats van Oostzeedijk?

Nee dit is helaas niet mogelijk, je kan je pick-up bestelling alleen ophalen op onze locatie aan de Oostzeedijk 108. Je ontvangt een email zodra je bestelling voor je klaarligt. Pas vanaf dat moment is het mogelijk om je bestelling op te komen halen.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar om je bestelling de volgende dag te verzenden, maar het kan zijn dat je bestelling later wordt verzonden door de drukte. Je ontvangt automatisch een email met de track & trace informatie zodra je bestelling is verstuurd.

 

Levert PIKE Delivery mijn order dezelfde dag?

Nee, PIKE Delivery (onze fietskoerier) zal geen pakketten leveren op woensdag 27 april. Als je hebt gekozen voor PIKE Delivery, en wij je order hebben verwerkt, dan ontvang je een email om een bezorg moment te kiezen (check hiervoor ook even je spambox). Deze mail kan op zijn vroegst dus vanaf 28 april aankomen.

 

Kan ik mijn sale-items retourneren?

Ja, dat kan. Hiervoor gelden de normale retourregels - retourneren binnen 14 dagen, met het geldige aankoopbewijs mits de items ongebruikt zijn.

Je kunt je aankoop zowel via onze winkels als via post retourneren. Kijk voor meer informatie over retourneren via post op onze reguliere FAQ.

Let op: retourneren is het terugbrengen van een item, en dit staat niet gelijk aan ruilen. Lees verder voor ons ruil-beleid.

 

Kan ik mijn items ruilen?

Het is niet mogelijk om sale items te ruilen. Wil je liever toch een ander item? Dan zullen wij je aankoop als retour behandelen. De korting is alleen geldig op een aankoop via onze webshop op 27 april, en deze korting zal niet meer verstrekt worden bij een nieuwe aankoop na die datum. Voor een nieuw item plaats je een nieuwe order, en betaal je dus bij.

 

Als een item als ‘sold out’ staat, wordt dat dan nog aangevuld?

Nee, er zijn geen aanvullingen van uitverkochte voorraad. Op = op.

 

Is de sale ook in de winkel geldig?

Nee, deze Koningsdag sale is alleen geldig via onze webshop, op 27 april. Op 27 april zijn beide winkels gesloten. De sale zal zich niet daarna voortzetten in onze winkels.

 

Werkt de korting in combinatie met andere kortingscodes?

Nee, kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd.

 

Kan ik mijn online giftcard gebruiken voor een online order?

Ja, je kan bij een online bestelling je online giftcard gebruiken. Je kan deze code gebruiken voordat je je bestelling afrondt in de check-out. Mocht je de bestelling later alsnog retourneren, dan ontvang je het tegoed weer op een giftcard. 

 

Kan ik mijn fysieke giftcard gebruiken voor een online order?

Nee, het is niet mogelijk om een fysieke giftcard te gebruiken voor een online aankoop.

 

Bij de check out kan ik kan alleen met creditcard betalen, wat nu?

Waarschijnlijk heb je per ongeluk de verkeerde betaalmethode gekozen. Je kan het beste helemaal teruggaan naar het begin en klikken op je winkelmandje. Je ziet vervolgens drie betaalopties:

  1. Check-out
  2. Shop pay
  3. Paypal

 

Als je kiest voor 1. Check-out (de roze knop) kan je voor al onze betaalmethodes (waaronder iDeal) kiezen. Vul alle informatie in en kies daarna voor ‘Pick up’ of ‘Shipping’. Vervolgens kan je een betaalmethode kiezen.

Zie je nog steeds geen andere betaalopties? Probeer het eens in een andere browser of winkel verder ‘als gast’ (en niet via je account).

 

Ik kan geen order plaatsen!

Ervaar je andere problemen bij het plaatsen van je online order? Informeer ons via support@susanbijl.nl met een eventueel screenshot/foto van het probleem, samen met je naam, telefoonnummer, en eventueel ordernummer. Vanaf donderdag 28 april zijn wij weer aanwezig en zullen wij proberen je zo snel mogelijk te helpen.

--------

Kingsday FAQ

 

 In short

- 40% discount only on selected items
- the discount is applicable on April 27 2022, and online only
- our stores and our office are closed on the 27th
- returns within 14 days
- you can return items but no exchanges 
- pick-up at the Oostzeedijk 108 only
- orders will be processed from Thursday 28th onwards

 

Support and contact

Our customer service is closed on Kingsday, as well as our stores and office. We are back on Thursday 28th for pressing questions.  

Frequently asked questions can be found on this page. If you can't find the answer to your question, please email us at support@susanbijl.nl. We will try to answer these emails on asap from Thursday 28th onwards.

 

When is the sale?

One whole day, from 00:00 - 23:59 on April 27, 2022. 

Only at www.susanbijl.nl.

 

Is my order ready for same-day pick-up?

You will receive an email when your order is ready for pick-up. This can take a bit longer than usual, so please be patient. Our stores and warehouse are closed on Kingsday. From Thursday 28th onwards, we will be working hard to process all orders.

 

I placed multiple orders. Can they be shipped together? 

We process orders on a first-come, first-served basis. We sadly cannot merge orders.

 

Can I pick up my order at the Mauritsweg instead of the Oostzeedijk? 

Unfortunately not. All our Kingsday sale items are located at the Oostzeedijk 108. You will receive an email when your order is ready for you. 

 

When will my order be shipped? 

We aim to ship your parcel on Thursday 28th, but it might take a little longer depending on the number of orders. You will receive an email with the track & trace when the order is shipped. 

 

Does PIKE Delivery deliver my order on the same day? 

Our bike courier, PIKE Delivery, won’t be collecting parcels on Kingsday. When we have processed your order (which we will do from Thursday 28th onwards), you will receive an email to choose a delivery time. When in doubt, check your spam folder. 

 

Can I return sale items? 

Yes, you can! Our standard return policy applies to all sale orders: return within 14 days, with proof of purchase, provided that the items are unused and intact with the packaging attached. You can return the items in our stores or in shipment. Check our regular FAQ for more information about returns. 

Please note: the return of an item does not equate to exchange. Read on for our exchange policy.

 

Can I exchange items?

It is not possible to exchange items for the sale price. Would you rather have a different colour or item? We will treat it as a return, and it is possible to pay the difference for the new item. The discount is only applicable on our webshop on April 27th, and this discount will no longer be granted on any new purchase after that date.

 

Will you be restocking 'sold out' items throughout the day?

We have no more stock! This is it!

 

Can I use the sale in your store?

We are closed on Kingsday and the sale is only applicable on April 27th. The sale won't continue in our stores. 

 

Can I use the discount in combination with other discounts? 

Discounts cannot be combined (i.e. our newsletter discount). 

 

Can I use my gift card to pay for my order? 

Yes, you can use your gift card to pay for an order with sale items. You can enter the gift card code at the checkout. If you return your order, you will receive the amount on a new gift card.

 

Can I use my physical gift card for an online order? 

You can only use physical gift cards in one of our SUSAN BIJL stores, not online.

 

There is only an option to pay with a credit card; how do I pay with Ideal?

It is likely that you've chosen the wrong payment method by accident. 

Leave the checkout and go back to your cart or any other page on our website. Select 'my cart' or the shopping cart icon. In the foldout menu, you find three options for check out:

  1. Check out
  2. Shop Pay
  3. Paypal

Click on 1. Check out (it's the pink button). This will allow you to choose from several payment methods, like Ideal. 

Fill out all your information, choose 'pick-up' or 'shipping'. In the next step, you will be able to select any payment method. 

Still no Ideal? Try another browser to pay as a 'guest' instead of creating an account.

 

I can't place an order!

Do you have any other problems placing your order? Let us know at support@susanbijl.nl with screenshots of the problem, your name, phone number, and if possible, order number. We will be back on Thursday, April 28th and will try to help you asap.