Koningsdag korting! Van 26 t/m 28 april ontvang je 35% korting op geselecteerde collecties!

De korting wordt automatisch in je winkelmand toegepast.

Veelgestelde vragen

Contact

Op Koningsdag zijn onze winkels en kantoor gesloten. 

De rest van de week zijn we bereikbaar op werkdagen. 

Antwoorden op de meest gestelde vragen vind je in deze FAQ. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Hoelang duurt de korting?

De korting is geldig vanaf 26 april 10:00 tot en met 28 april. De korting is zowel geldig in onze winkels als in onze webshop. Let op: onze winkels zijn alleen vrijdag 26 april geopend!

Is de korting ook in de winkel geldig?

Ja, de korting is ook in onze winkels geldig. Let op: onze winkels zijn alleen open op vrijdag 26 april.

Is mijn bestelling klaar om dezelfde dag opgehaald te worden?

We gaan zo snel mogelijk aan de slag om je bestelling te verwerken en je  ontvangt automatisch een email over de status van je bestelling zodra deze is verwerkt. We verzoeken je vriendelijk  om op deze mail te wachten alvorens je naar de winkel komt.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij de Nieuwe Binnenweg winkel?

Nee, je kunt alleen pick ups ophalen op onze winkellocatie 'Store & Office' aan de Oostzeedijk 108.

Je ontvangt een email zodra je bestelling voor je klaarligt. Hou er rekening mee dat het door de verwachte drukte langer duurt dan je van ons gewend bent. We verzoeken je vriendelijk om op deze mail te wachten alvorens je naar de winkel komt. Pas vanaf dat moment is het mogelijk om je bestelling op te komen halen.

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, kan ik deze samen laten verzenden?

Alle orders worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. We kunnen geen helaas orders samenvoegen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden zo spoedig mogelijk verzonden, maar het kan zijn dat het iets langer duurt dan normaal door de drukte. Je ontvangt automatisch een email met de track & trace informatie zodra je bestelling is verstuurd.

Kan ik mijn korting-items retourneren?

Ja, dat kan. Hiervoor gelden de normale retourregels - retourneren binnen 14 dagen, met het geldige aankoopbewijs mits de items ongebruikt zijn. Je kunt je aankoop zowel via onze winkels als via post retourneren. Kijk voor meer informatie over retourneren via post op onze reguliere FAQ.

Kan ik mijn items ruilen?

Ruilen kan alleen in onze winkels, binnen 14 dagen, met het geldige aankoopbewijs, mits de items ongebruikt zijn.

Het is niet mogelijk om sale items te ruilen via de webshop. Wil je liever toch een ander item? Dan zullen wij je aankoop als retour behandelen, en kan je een nieuwe online order plaatsen. Let op: de korting op geretourneerde sale items vervalt automatisch.

Worden uitverkochte items aangevuld?

Nee, uitverkochte voorraad wordt niet aangevuld. Op = op!

Werkt de korting in combinatie met andere kortingscodes?

Kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd.

Kan ik mijn online giftcard gebruiken voor een online order?

Ja, je kan bij een online bestelling je online giftcard gebruiken. Je kan deze code gebruiken voordat je je bestelling afrondt in de check-out. Mocht je de bestelling later alsnog retourneren, dan ontvang je het tegoed weer op een giftcard. 

Kan ik mijn fysieke giftcard gebruiken voor een online order?

Nee, het is niet mogelijk om een fysieke giftcard te gebruiken voor een online aankoop.
Deze zijn alleen geldig in onze winkels.

Ik kan geen order plaatsen!

Ervaar je andere problemen bij het plaatsen van je online order? Informeer ons via support@susanbijl.nl met een eventueel screenshot/foto van het probleem, samen met je naam, telefoonnummer, en eventueel ordernummer.

Hou er rekening mee dat onze winkels en kantoor gesloten zijn op zaterdag 27 april (Koningsdag) en zondag 28 april, we zijn dan niet bereikbaar. We komen zo snel mogelijk terug op je mailbericht!