Deze lente geven we van 23 t/m 30 april 30% korting op geselecteerde collecties! De korting wordt automatisch in je winkelmand toegepast.
FAQ's
Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, kan ik deze samen laten verzenden?
Nee, we verwerken orders op volgorde van binnenkomst. We kunnen geen orders samenvoegen.
Op welke collecties krijg ik korting?
Op alle producten in deze collecties:
Hoelang duurt de korting?
Van 23 april 00:00 t/m 30 april 23:59. De korting geldt online en in onze winkels.
Is de korting ook in de winkel geldig?
Ja, de korting is ook in onze winkels geldig.
Is mijn bestelling klaar om dezelfde dag opgehaald te worden?
Nee, maar we streven ernaar om je bestelling in dezelfde week klaar te leggen. We gaan zo snel mogelijk aan de slag om je bestelling te verwerken.
Je ontvangt automatisch een email over de status van je bestelling zodra deze is verwerkt, en we vragen je op deze mail te wachten alvorens je naar de winkel komt.
Kan ik mijn bestelling ophalen op de Mauritsweg?
Nee dit is helaas niet mogelijk, je kan je pick-up bestelling alleen ophalen op onze locatie ‘Store & Office’ aan de Oostzeedijk 108. Je ontvangt een email zodra je bestelling voor je klaarligt. Pas vanaf dat moment is het mogelijk om je bestelling op te komen halen.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We streven ernaar om je bestelling in dezelfde week te verzenden, maar het kan zijn dat je bestelling later wordt verzonden door de drukte. Je ontvangt automatisch een email met de track & trace informatie zodra je bestelling is verstuurd.
Kan ik mijn korting-items retourneren?
Ja, dat kan. Hiervoor gelden de normale retourregels - retourneren binnen 14 dagen, met het geldige aankoopbewijs mits de items ongebruikt zijn.
Je kunt je aankoop zowel via onze winkels als via post retourneren. Kijk voor meer informatie over retourneren via post op onze reguliere FAQ.
Let op: retourneren is het terugbrengen van een item, en dit staat niet gelijk aan ruilen. Lees verder voor ons ruil-beleid.
Kan ik mijn items ruilen?
Je kan items ruilen voor de kortingsprijs tot 30 april. Na deze datum zijn krijgen alle producten weer hun originele prijs.
Ruilen kan alleen in onze winkels, binnen 14 dagen, met het geldige aankoopbewijs, mits de items ongebruikt zijn.
Het is niet mogelijk om items met de post via ons warehouse te ruilen.
Wil je liever toch een ander item? Dan zullen wij je aankoop als retour behandelen, en kan je een nieuwe online order plaatsen.
De korting is alleen geldig op aankopen tussen 23 en 30 april, en deze korting zal niet meer verstrekt worden bij een nieuwe aankoop na die datum. Bij ruilingen na 30 april betaal je de originele prijs van het product.
Als een item als ‘sold out’ staat, wordt dat dan nog aangevuld?
Nee, uitverkochte voorraad wordt niet aangevuld. Op = op!
Werkt de korting in combinatie met andere kortingscodes?
Nee, kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd (zoals met onze nieuwsbrief korting).
Kan ik mijn online giftcard gebruiken voor een online order?
Ja, je kan bij een online bestelling je online giftcard gebruiken. Je kan deze code gebruiken voordat je je bestelling afrondt in de check-out. Mocht je de bestelling later alsnog retourneren, dan ontvang je het tegoed weer op een giftcard.
Kan ik mijn fysieke giftcard gebruiken voor een online order?
Nee, het is niet mogelijk om een fysieke giftcard te gebruiken voor een online aankoop.
Bij het afrekenen kan ik kan alleen met creditcard betalen, wat nu?
Waarschijnlijk heb je per ongeluk de verkeerde betaalmethode gekozen. Je kan het beste helemaal teruggaan naar het begin en klikken op je winkelmandje.
Klik op ‘afrekenen’ (onderaan je winkelmandje). In het volgende venster kies je niet voor de bovenste gekleurde betaalknoppen. Kies voor ‘ophalen’ of ‘verzenden’ en vul al je informatie in. Druk op ‘doorgaan naar verzenden’. Hier kan je Ideal als betaalmethode kiezen.
Zie je nog steeds geen andere betaalopties? Probeer het eens in een andere browser of winkel verder ‘als gast’ (en niet via je account).
Ik kan geen order plaatsen!
Ervaar je andere problemen bij het plaatsen van je online order? Informeer ons via support@susanbijl.nl met een eventueel screenshot/foto van het probleem, samen met je naam, telefoonnummer, en eventueel ordernummer.
Contact
Wij zijn in deze week alleen op koningsdag niet bereikbaar. Onze winkels en het kantoor zijn dan gesloten. De rest van de week zijn we bereikbaar op werkdagen. Neem contact met ons op.