Product repareren

Begin je reparatie hier!

Was je tas voordat je hem naar ons opstuurt. Je kunt 1 item per formulier indienen.
Houd er rekening mee dat de reparatie een paar weken duurt.

Inklapbare content

Wat we repareren

Elke reparatie is uniek en helaas kunnen sommige artikelen niet worden gerepareerd. Controleer voordat je de reparatie naar ons opstuurt de onderstaande link voor een actuele lijst met reparaties en kosten.

Zichtbare sporen

We werken met veel wisselende stofkleuren, wat er voor zorgt dat we niet altijd precies dezelfde kleur kunnen gebruiken voor een reparatie. Ons reparatieteam zoekt altijd een kleur die zo dicht mogelijk bij de kleur van de tas past. Reparatiesporen blijven in de meeste gevallen zichtbaar, zoals een mooi litteken.

Kleine gaten en scheuren

Het is niet nodig om je item op te sturen voor kleine gaten en scheuren in onze 70D stof (shopping bag, pouch, foldable backpack, stash, and trash bag).

Hiervoor is een reparatieset met vijf grote vellen te koop, genoeg materiaal voor al je toekomstige reparaties. Of kom langs bij een van onze winkels, daar repareren wij kleine gaten en scheuren gratis!

Kleine vergoeding

Om de kosten van vervangende onderdelen en materialen te dekken, evenals de tijd, aandacht en het vakmanschap dat een reparatie kost,brengen we een kleine vergoeding in rekening.

Nadat je je verzoek hebt ingediend, ontvang je een offerte per e-mail. Facturen zijn inclusief verzendkosten indien nodig. Zodra de betaling is ontvangen, beginnen we met de reparatie.

Een product indienen

Door dit formulier in te vullen, ga je akkoord met ons privacybeleid.

Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op via repair@susanbijl.nl.

Volgende stappen

1. We nemen binnen 4-6 werkdagen contact met je op met een overzicht en een factuur voor de services. Indien van toepassing worden de verzendkosten op de factuur vermeld.

2. Zodra de betaling is ontvangen, kun je de verzendmethode van je voorkeur gebruiken om het item naar ons te verzenden. Je ontvangt een e-mail met verzendinstructies.

3. We beginnen met de reparatie, die meestal enkele weken in beslag neemt.

4. Je ontvangt een e-mail als het item klaar is om opgehaald te worden of per post naar je teruggestuurd wordt.